anne

Onsdag.

Kategori: Allmänt

image description
Men känns som måndag! Var ledig 1e Maj,  det kändes som en typisk söndag och vi gjorde typiska söndagssaker.  Vaknade upp lite halvt sega, åt frukost på brödernas, spenderade em på en filt i en park, åt lunch i strömparken och avslutade dagen på bio. En himla fin dag, vädret gjorde det ju inte sämre direkt.
Såg Avengers (ja, Alex val), men den var faktiskt över förväntan, tillochmed jag tyckte den var fet.
Ett oplanerat avbrott på 5 min mitt i filmen = ny biobiljett. Perfekt då jag och Alexander aka pensionärsparet sen länge planerat vår bio-vår. Näst på tur står mitt val, Dark Shadows. Tim Burtons nya film den 11e Maj.

Nu har jag precis varit hos syster och vattnat hennes blommor och det är dags att bänka stjärten i soffan med ett par tre fyra koppar te.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: